मिर्ज़ा ग़ालिब | Mirza Ghalib — बाज़ीचा-ए-अत्फ़ाल है दुनिया मेरे आगे | baazeecha-e-atfaal hai duniya mere aage (with English translation)

Translation: Turn Off

बाज़ीचा-ए-अत्फ़ाल है दुनिया मेरे आगे
होता है शब-ओ-रोज़ तमाशा मेरे आगे

baazeecha-e-atfaal hai duniya mere aage
hota hai shab-o-roz tamaasha mere aage

The world is but a children’s playground/stage, it appears to me
And an act is played out day and night, it appears to me

एक खेल है औरंग-ए-सुलैमाँ मेरे नज़दीक
एक बात है एजाज़-ए-मसीहा मेरे आगे

ek khel hai aurang-e-sulaimaan mere nazdeek
ek baat hai ejaaz-e-maseeha mere aage

The magnificent throne of Solomon seems to me but a triviality
The miracles of the Messiah are but ordinary incidents to me

जुज़ नाम नहीं सूरत-ए-आलम मुझे मंज़ूर
जुज़ वहम नहीं हस्ती-ए-आशिया मेरे आगे

juz naam naheen soorat-e-aalam mujhe manzoor
juz vaham naheen hasti-e-aashiya mere aage

The universe exists but only in name (/one’s imagination) as I see it
All these wordly things are illusory, as far as I can see

मत पूछ कि क्या हाल है मेरा तेरे पीछे
तू देख कि क्या रंग है तेरा मेरे आगे

mat poochh ki kya haal hai mera tere peechhe
tu dekh ki kya rang hai tera mere aage

Worry not about my condition when you are not with me
Your sanguine mood in my company is all that matters to me

सच कहते हो ख़ुदबीन-ओ-ख़ुदारा हूँ न क्यूँ हूँ
बैठा है बुत-ए-आईना-सीमा मेरे आगे

sach kehte ho khudbeen-o-khudaara hoon na kyoon hoon
baitha hai but-e-aa’eena-seema mere aage

Yes it’s true, I am proud and narcissistic and why wouldn’t I be
My reflection on my beloved’s mirror-like countenance when I see

फिर देखिए अंदाज़-ए-गुलअफ़्शानी-ए-गुफ़्तार
रख दे कोई पैमाना-ए-सहबा मेरे आगे

phir dekhiye andaaz-e-gul’afshaani-e-guftaar
rakh de koyi paimaana-e-sehba mere aage

Keep a goblet full of wine in front of me, and then
My elegant eloquence will be on display for you to see

ईमाँ मुझे रोके है जो खींचे है मुझे कुफ़्र
काबा मेरे पीछे है कलीसा मेरे आगे

eemaan mujhe roke hai jo kheenche hai mujhe kufr
kaaba mere peechhe hai kaleesa mere aage

Faith forbids me as I am drawn towards unbelief (/belief in a different faith)
The Kaaba is behind me, and a church in front of me I see

आशिक़ हूँ प माशूक़-फ़रेबी है मेरा काम
मज्नूँ को बुरा कहती है लैला मेरे आगे

aashiq hoon pa maashooq-farebi hai mera kaam
majnoon ko bura kehti hai laila mere aage

A lover I am, and beguiling the beloved is my nature
I can make Laila criticize Majnun, such is my charm you see

गो हाथ को जुम्बिश नहीं आँखों में तो दम है
रहने दो अभी साग़र-ओ-मीना मेरे आगे

go haath ko jumbish naheen aankhon mein to dam hai
rehne do abhi saaghar-o-meena mere aage

My hands can’t move anymore but there’s strength yet in my eyes
Leave the filled-up goblet and flask here now for me to see

हमपेशा-ओ-हममशरब-ओ-हमराज़ है मेरा
‘ग़ालिब’ को बुरा क्यूँ कहो अच्छा मेरे आगे

ham’pesha-o-ham’mashrab-o-ham’raaz hai mera
‘Ghalib’ ko bura kyoon kaho achchha mere aage

He has his vices, but why malign ‘Ghalib’ in my presence
He’s my co-worker, co-drinker and confidant, don’t you see?

Posted: 28-Mar-2021, Translation: 27-Mar-2021

Leave a comment